Väntar och väntar!!

Hej, nu sitter jag och väntar på att den helige fadern ska komma!! Men tror ni att han kommer eller!? nej det gör han inte och man får fnatt för jag har så tråkigt! Nu har jag packat klart och jag kom på att jag kanske kan skriva början på min saga som jag håller på med. Men var berädda det handlar om trav! Visst var det konstigt mej?? ^.^ nej visste väl det. Föressten jag kom på en ny smiley ^.^ visst är den fin!? visste väl att ni vart anvensjuka på att jag är så jääävla smart!
Det här är min heelt underbara hund Lea. Eller egentligen hater hon Brötas Birka om nån ä intrsserad^^ :P men iallafall så ar det då vääärldens sötaste hund!    Puss på dig Lea <3 ;*<--- Miiin bäbis Lea!<33 ;* älskar dig sötnos Lea!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0