hmm.. :S

Hej hopp allihopa! :D jag har lite störningar eller vad man ska säga...

Jag har inte pratat med den sjuke sen lördags och jag börjar bli liiitte.. ja, vad man ska säga det^^
Har inte hänt så mkt idag.. bara haft nååågot trök.. -.-
men jag trodde jag var bra och hade kommit på en ny smileys.. men det var tydligen inte ny! då blir jag störd.. jag vill också komma på nåt nytt jue! men jag ska komma på en strykjärnsosthyvel! det lät väl bra!? :D
Jag tycker då det ska nog börja göra en ritning;D Nee, skoja bara men kom på nåt bra jag kan gö! Jag vill att du ska gå in på msn! Jag saknar dig fattar du väl!<3

HA det bra allihopa så kommer det nog mer snart! <3
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0