Hej hopp gummisnopp!

Nu sitter jag här väntar på den heliga fadern^^ Han fick nyss veta att jag hade en blogg och nu ska han skaffa en också! :D Jag har fastnat på ett nytt ord! Hej hopp gummisnopp. det är jag sagt hela veckan och det är rena humorn för såna som mig! :D hoho!! Hänt idag: Jo, jag har varit i skolan. (såklart det är ett måste, tyvärr) helt okej dag faktiskt. Gav in min läxa och fick 2 nya! skandal eller inte. så ny har jag 2 skrivläxor, en franska, en engelska och så var det nån mer trorjag^^ inte säker men skitsamma.. Jag har då lite att göra hos pappa men skit samma. ingen elevens val idag:( Ella och therese gjorde nåt annat. Jag som ville ha gympa! Hade faxuellt och jag och elis fick 7 rätt! Grattis till oss! :D gjorde en hartass artikel om trav! Roligaste idag! men det var väl min dag lite kort. kanske får låna bestefars data igen och skriva på norska! Yey! eller det spelar ingen foll:D Men det var min dag det!


HA det gott igelkott:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0