Hänt idag!

Jag har startat denna blogg.. ;D JAg har varit i störda skolan -.-..
Seriöst inget är kul där jue! Men Lima imorgon då! Lite roligare iaf..
Men imorse så tänkte jag liiite för mycket på en person och halkade! XD
Så jävla körd asså, jag är som jag är men inte som jag ska! :D
Sen kom nästan försent men klarade mig, efter det tråkiga tema helvetet!
Sen fick jag damp på lillaskitungen Elis. (även kallad enis penis)HAn gick runt och slåss och kallade mig neger kuk.. Men det är bra kul att reta han tillbaka. så jag hade jävlit kul!
Ända tills han kom med ett jävla baseboll trä så då vart det genast mkt tråkigare. men sen efter det så var vi i 6 kvar till 3 och vi gjorde inte så mkt. Jag skrev en saga och jagade jesper och linus runt hela skolan. och therese brydde sig inte. Sen kom JQ och lekte superman eller vad han skulle föreställa XD
Gick hem sen och satte mig vid det heliga stället.. Datorn.
Det var väl allt för idag och vill bara meddela att jag har tävlat mot Jonathan Ivarsson:D
Visste inte det förren idag:D


Puss på er alla:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0