Hänt idag!

Jo jag har varit i hela byn känns det som XD^^ Nej men nhästan. Har varit i skolan -.- Men hörrni det är ju fan internatonella läs dagen! men har ni läst!? nej visste väl det, men jag har inte heller läst så mkt! XD Jag har varit i stallet och Katrinebergs Amika och Borke ska på tävling imorgon! Yey! men ska jag med? nej, just det-.- tyvärr.. gjorde en halsduk till anna, SKIT ful men hon gilla den tydligen ^.^<3 Men jag är lite orolig över min linn!! Snälla ring snart! Jag har varit i stallet och imorgon är hästarna min och emilies! yey! XD Vi ska nog ut och rida. vill hoppa lite på Chesnut Fire! <33 Min lilla sesnut!<33 ;* Älskar dejj Nöten! Men johanna då? nu e de nåt me henne å och mej! snälla kan det bli helg snart! :D Vill bara va me Hojen i helgen och vill åka och hälsa på Glendalogh!<3 Lilla bumman!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0